RigiTEL

Neden Rigips

SİSTEMLER

Bölme Duvar

Bölme Duvar

            ...

Daha Fazlasını Görüntüle

RigiTEL

444 0 463

info@rigips.com.tr

Tüm destek talepleriniz, sorularınız, önerileriniz ve eleştirileriniz için buradayız...

E-Bülten Aboneliği

RigiTEL

rigitel

ALÇI ÜRÜNLERİNİN YARATICI MARKASI “RİGİPS”‘TEN ZAMAN KAYBINI ENGELLEYEN VE ETKİN ÇÖZÜM SAĞLAYAN UYGULAMA…

Her türlü destek talebi, görüş ve önerileriniz için tıklayın

“RigiTEL” SAYESİNDE “RİGİPS”, SATIŞ SONRASINDA DA MÜŞTERİLERİNİN HEP YANINDA

Rigips ‘in müşterilerinin her türlü sorunu ve önerisine hızlı ve etkin çözüm yaratmak için hizmete sunduğu RigiTEL ‘e, Türkiye’nin her yerinden 444 0 463 ‘ü tuşlayarak ulaşılabiliyor. RigiTEL yetkilisi, telefonun ucundaki müşterisinin sorununa anında çözüm buluyor.

Dünyanın en büyük şirketlerinden Saint-Gobain ‘e ait bir dünya markası olan Rigips , benzersiz satış sonrası hizmet sistemi RigiTEL ile kendi sektöründe bir adım önde… RigiTEL , en etkin çözüme en hızlı şekilde ulaştığı için müşterilerden büyük ilgi görüyor.

Teknik destek talebi, önerisi, sorusu, eleştirisi olan tüm Rigips müşterileri, Türkiye’nin her yerinden 444 0 463 numaralı telefonla bu eşsiz hizmete ulaşabiliyorlar. RigiTEL ‘in en önemli özelliği: müşterinin yalnızca bir kişiyle muhatap olması. Müşteri, hiçbir yere aktarılmıyor ve bekletilmiyor. RigiTEL yetkilisi, müşterinin sorununu öğrendikten sonra gerekli araştırmaları, görüşmeleri yapıyor ve müşteriye çözüm ile dönüyor. Rigips , geri dönüşündeki hızıyla her seferinde müşteriyi şaşırtmayı ve beklentilerini yükseltmeyi hedefliyor. Zaman kaybının müşterileri için dezavantaj olduğunu bilen Rigips , hızlı ve etkin çözüm üretmek için çok sistemli bir şekilde çalışıyor. RigiTEL koordinasyon ve iletişim sisteminin amacı, müşteriye her aşaması ölçülebilen hızlı ve etkin hizmetler sunmak. Bu sistem sadece telefonla destek sağlamakla kalmıyor; çözüm yerinde işlemi, uygulamayı veya eğitimi gerektiriyorsa, Ankara, İstanbul ve İzmir’deki bölge müdürlüklerinde bulunan teknik destek ekipleri de devreye giriyor. İlk defa uygulama yapacak olan ekipler dahi bilgi almak için RigiTEL ‘i arayabiliyor.

RigiTEL ile müşterilerden gelen geri beslemeler, Rigips tarafından özel olarak değerlendiriliyor ve raporlanıyor. Böylece Rigips, sürekli iyileştirme ve müşterilerin beklentilerinden yüksek algılama yaratma fırsatını buluyor. Genellikle ürün odaklı bir sektör olduğu düşünülen inşaat sektöründe müşteri odaklı olmayı ve ilkleri yaratmayı ilke edinen Rigips, onların beklentilerini artırmayı ve memnuniyetleri konusunda rakipsiz olmayı hedefliyor.